h1
Inspectoratul Școlar Judeţean Ilfov anunță scoaterea la concurs în cadrul proiectului „ADSE-A Doua Şansa pentru Educație” POCU/666/6/23 Cod SMIS: 136066 a unui post de responsabil financiar
ANUNȚ SELECȚIE
Inspectoratul Școlar Judeţean Ilfov anunță scoaterea la concurs în cadrul proiectului „ADSE-A Doua Şansa pentru Educație” POCU/666/6/23 Cod SMIS: 136066 a unui post de responsabil financiar
I. INFORMAȚII PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL al proiectului este :
Remedierea fenomenului de abandon de școlar în regiune ade dezvoltare Bucuresti-Ilfov prin implementarea de măsuri integrate de sutinere a educatiei de tip “A Doua Șansă”, destinate stimulării reîntoarcerii în sistemul formal de educație și formare a tinerilor și adultilor care nu și-au finalizat educația obligatorie și imbunătățirii competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar în vederea promovării unor servicii de calitate .
BENEFICIAR - Fundația Convergențe Europene
PARTENER 1 - Inspectoratul Școlar al Municipiului București
PARTENER 2 - Inspectoratul Școlar al Județului Ilfov
DURATA PROIECTULUI este de 36 de luni de la momentul intrării în vigoare a Contractului de finanțare din data de 23.12.2020
BUGETUL PROIECTULUI este în valoare de 9523800,43. lei.
II. OBIECTUL ANUNȚULUI DE SELECȚIE
În vederea atingerii rezultatelor proiectului „ADSE-A doua șansa pentru educație” POCU/666/6/23, Cod SMIS: 136066 din Cererea de finanțare, Inspectoratul Școlar Judeţean Ilfov va selecta și contracta o persoană pentru postul de responsabil financiar.
Nr. crt. Denumire post Număr experți Durata
Nr.ore/expert
1. Responsabil financiar
1 15.05.2021 – 23.12.2023 42 ore/lună (inegal repartizate) x 31 luni
Conform Ordinului M.E.N. nr. 3920/08.06.2018 de aprobare a Procedurii de sistem privind selecția și recrutarea experților, în procesul de recrutare și selecție experți în cadrul proiectelor cu finanțare externă nerambursabilă vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ condițiilor generale și termenilor de referință pentru participare, mai jos menționate.
III. CONDIȚII GENERALE:
Expertul:
a) are cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
b) are capacitate de exercițiu deplină;
c) îndeplinește condițiile de studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
d) are cel puțin 3 ani experiență în domeniul postului;
e) nu a fost condamnat/(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
f) îndeplinește alte condiții generale în funcție de specificul proiectului.
IV. TERMENII DE REFERINȚĂ PENTRU POSTUL SCOS LA CONCURS:
1. Denumire expert: Responsabil financiar
2. Număr posturi vacante: 1
3. Perioada estimată pentru derularea activității: de la semnarea contractului până la finalul proiectului în acord cu graficul activităților proiectului. Expertul selectat va presta activități în acord cu norma lunară maximă de lucru (42 ore/lună, inegal repartizate), conform informațiilor detaliate în prezentul anunț, activitatea fiecărui expert derulându-se în acord cu perioada de desfășurare a activității conform graficului activităților prezentului proiect.
4. Descrierea activităților:
Denumire post Descriere atribuții
Administrator financiar - Realizarea activității financiar-contabile ale proiectului și a documentelor aferente
- Întocmirea statelor de plată ale proiectului
- Efectuarea plăților
- Depunerea declarațiilor lunare
- Realizarea contractelor persoanelor angajate în proiect și a documentelor aferente (decizii, adeverințe etc.)
- Gestionarea dosarelor persoanelor angajate în proiect
- Furnizarea informațiilor necesare, referitoare la Declarația 112, către compartimentul de specialitate din ISJ Ilfov
- Realizarea achizițiilor aferente proiectului
- Colaborarea cu coordonatorii si cu partenerii pentru atingerea obiectivelor planificate.
5. Cerințe/competențe necesare (fără a se limita la):
Denumire post Cerințe/ Competențe necesare
Responsabil financiar Cerințe din fișa postului:
- Educaţie solicitată: Studii superioare în domeniul financiar-contabil – 5-10 ani
- Experienţă solicitată: Experiență/ vechime generală în domeniul financiar-contabil – 5-10 ani
- Competenţe solicitate: Operare calculator – MS Office. Cunostințe privind gestionarea documentelorfinanciar-contabile și de resurse umane;
- Limbi străine solicitate: engleza
Intelegere Vorbire Scriere
Audiție Scriere Conversație Pronunție
A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1 A1 – Utilizator elementar nivel 1
6. Constituie avantaje: N/A
7. Abilități:
- capacitate de lucru în echipă;
- orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate organizatorică şi administrativă pentru planificarea şi desfăşurarea
- întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;
- capacitatea de a organiza activități de documentare cu privire la activitatea financiar contabilă în domeniul proiectelor cu finanțare europeană;
- capacitatea de a realiza documentele necesare pentru buna desfășurare a proiectului;
- capacitatea de utilizare a documentelor de politică educaţională şi europeană.
V. DOSARUL DE CONCURS
În conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificările și completările ulterioare, dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:
a) Cerere de înscriere, conform modelului din Anexa 1 la Anunțul de selecție;
b) Scrisoare de intenție conform modelului din Anexa 2 la Anunțul de selecție;
c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat);
d) Declarația de disponibilitate conform modelului din Anexa 3 la Anunțul de selecție;
e) CV format Europass datat și semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide – adresa de e-mail și număr de telefon);
f) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
g) Alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției;
h) Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data primei probe a concursului);
i) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
j) CD sau stick conținând documentele indicate la punctele e) f) g), scanate PDF, în ordinea indicată. Folderul cu documentele scanate va purta denumirea corespunzătoare numelui candidatului
• Toate documentele menționate la punctul V. (a-i) se depun certificate pentru conformitate cu originalul de către unitatea de învățământ/ angajatorul actual sau în copii legalizate. Candidații care nu sunt încadrați vor prezenta la depunerea dosarului și documentele originale pentru conformitate.
• Documentele se depun într-un dosar, fiind așezate în ordinea indicată la punctul V.(a-j).
VI. BIBLIOGRAFIA ORIENTATIVĂ:
• Programul Operațional Capital Uman 2014-2020;
• Ghidul solicitantului – orientări generale, Programul Operațional Capital Uman 2014-2020;
• Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date;
• Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare;
• Metodologia privind organizarea programului „A doua șansă” – învățământ primar, aprobată prin OMECTS nr. 5248/2011 (Anexa 1) și modificată de OMEN nr. 4093/2017;
• Metodologia privind organizarea procesului de învățământ în cadrul Programului „A doua șansă” pentru învățământul secundar inferior, aprobată prin OMECTS nr. 5248/2011 (Anexa 3) și modificată de OMEN nr. 4093/2017.
• Legea 500/2002 privind finanțele publice, actualizată
• Legea contabilității nr. 82/1991, actualizată
• Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2634/20015 privind documentele financiar-contabile
VII. MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII:
• Candidații vor depune documentele la secretariatul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov din Str. Calea 13 Septembrie nr. 209, Sector 5, București, până la data de 7 mai 2021, ora 16:00.
• Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
VIII. PROBELE DE CONCURS:
Concursul constă în parcurgerea urmatoarelor etape (după caz), astfel:
1. Proba eliminatorie: verificarea eligibilității administrative a dosarelor
Lista candidaților declarați admiși/respinși în această etapă este publicată la sediul/pe pagina web a beneficiarului proiectului, la adresa Str. Calea 13 Septembrie nr. 209, Sector 5, București. Eventualele contestații vor fi depuse la sediu în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor acestei etape, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Candidații declarați admiși la această probă vor participa la probele de evaluare.
2. Proba de evaluare a dosarelor
3. Interviul: În situația în care la concurs s-a înscris o singura persoană, comisia de concurs, dacă consideră că are suficiente dovezi, o poate declara admisă fără parcurgerea etapei interviului, în baza evaluării dosarului;
• Eventualele contestații vor fi depuse la sediu/online (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Interviul nu se contestă.
• Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin postare pe pagina web a ISJ Ilfov, în termen de 24 ore de la soluționarea contestațiilor.
• Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a mediei notelor acordate. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.
• Rezultatele finale în urma soluționării contestațiilor se face prin postare pe pagina web a ISJ Ilfov, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins”, în termen de maxim 7 zile lucrătoare.
IX. CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
Perioada Activitatea
14 mai 2021 Depunerea dosarelor până la ora 16:00
17 mai 2021 Verificarea eligibilității administrative a dosarelor și afișarea rezultatelor (12.00). Depunerea contestațiilor (12.00 – 16.00)
18 mai 2021 Depunerea contestațiilor - continuare (8.00 – 12.00). Verificarea și afișarea rezultatelor la contestații (16.00).
19 mai 2021 Evaluarea dosarelor de candidatură. În situația în care la concurs s-a înscris o singura persoana comisia de concurs, dacă consideră că sunt suficiente dovezi, o poate declara admisă fără parcurgerea etapei interviului, în baza evaluării dosarului.
20 mai 2021 Participarea la interviu și afișarea rezultatelor (12.00). Depunerea contestațiilor (12.00 – 16.00)
21 mai 2021 Depunerea contestațiilor - continuare (8.00 – 12.00). Verificarea și afișarea rezultatelor finale (16.00).
Notă: Dacă nu există mai mulți candidați și nu se organizează etapa de interviu, rezultatele finale sunt considerate cele afișate în data de 13 mai 2021 (oar 12.00)
Afișat astăzi 29.04.2021, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, Str. Calea 13 Septembrie nr. 209, Sector 5, București.