Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Promovare in SIIIR

Anunt Concurs National Unic - Titularizare

Concursul național de ocupare a posturilor didactice

Sesiunea iulie 2018

Centrul de concurs Liceul Teoretic ”HORIA HULUBEI” Măgurele

Lista_candidati_admisi_la_proba_scrisa_CNU_2018.pdf09/07/2018, 15:45

 

PROBA SCRISĂ

din cadrul Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din județul Ilfov din data de11 iulie 2018,

se va desfășura în centrul de concurs LICEUL TEORETIC ”HORIA HULUBEI” MĂGURELE, după cum urmează:

·      pentru disciplineleÎNVĂȚĂTORI, EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT,candidații vor susține proba scrisă în clădirea CORP A a liceului (sediul Școlii Gimnaziale) din Strada Fizicienilor, nr.42, Măgurele.

·      pentruTOATE CELELALTE DISCIPLINE, candidații se vor prezenta în clădirea CORP B a liceului, Strada Atomiștilor, nr. 103, Măgurele.

Intrarea în sălile de concurs este permisă între orele 8.00 – 9.00.

Mijloace de transport:          -maxi-taxi203, 204, 214, 303

-autobuze427, 453

din stațiileAntiaeriană, Ghencea (capătul liniei de tramvai 41) spre orașul Măgurele.

Telefon de contact centru de concurs:021 4574432.

 

PREȘEDINTELE COMISIEI JUDEȚENE,

INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,

Prof. Florentina Ecaterina COSTEA

                                                           Inspector școlar,

                                                           Prof. Constantin SIMION

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Tabara de Excelenta

In atentia unitatilor de invatamant - ref Fisa SIIIR

In atentia director/ administrator IT - ref Situatii statistice SC3

Precizari completare acte de studii

In atentia profesorilor de istorie - ref. Simpozion National "Centenarul Unirii 1918-2018"

In atentia unitatilor de invatamant - re. Absenteism minoritati

In atentia unitatilor de invatamant - ref Programul DiscoverEU

In atentia director / director adjunct

Sedinta publica extragere comisii BAC - 23 iunie ora 9.00

Modificare calendar inscriere la gradinite

In atentia Presedinti CEx EvNAT- ref contestatii

Tabere Nationale

In atentia unitatilor cu invatamant prescolar - ref Inscriere la gradinita

In atentia profesorilor de istorie - ref Scoala de vara 16-19 iulie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant de stat si particular - ref Fisa SIIIR

In atentia unitatilor de invatamant - ref "Scoala altfel"

Sedinta instruire EvNat 2018 - 9 iunie ora 9.00

Ridicare diplome inv gimnazial

In atentia profesori religie

Competente lingvistice cls V

EDUSAL 2.13.2

EdusalSetup_2_13_2.zip

Citeste-ma_versiuni_2.13_2.13.1_2.13.2.zip

Stimați colaboratori,Pe principiul că a treia oară este cu noroc, este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.13.2  a aplicaţiei desktop.

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.2 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13.1 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.2.

După instalarea versiunii 2.13.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 şi 2.13.1 sunt valabile şi în versiunea 2.13.2. Astfel că cei care NU au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.2, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.2 faţă de versiunea 2.13.1 constau în rezolvarea problemelor apărute la funcţionalitatea de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.

Numai bine,
Echipa EduSAL

In atentia unitatilor de invatamant / Responsabil cu formarea continua

EDUSAL 2.13.1

EdusalSetup_2_13_1.zip

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.1 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.1.

După instalarea versiunii 2.13.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 sunt valabile şi în versiunea 2.13.1. Astfel că cei care nu au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.1, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.1 faţă de versiunea 2.13 constau în rezolvarea următoarelor probleme:

  1. 1.      Finalizarea funcţionalităţii de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.
  2. 2.      Corectarea algoritmului de calcul a contribuţiilor pentru salariaţii care sunt încadraţDOAR la plata cu ora şi beneficiază si de Concediu medical

NOTA! Pentru recalcularea corectă a contribuţiilor se va şterge şi se va reopera concediul medical

Numai bine,
Echipa EduSAL

Tabere gratuite 2018

In atentia unitatilor de invatamant - ref. stoc acte de studii

Activitate metodica religie - 8 iunie Bucuresti

Activitate metodica LRO - 8 iunie CCD Branesti

Ziua Învățătorului - 5 iunie

EDUSAL 2.13

EdusalSetup_2_13.zip

 

După instalarea versiunii 2.13, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!  După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida.

După instalarea versiunii 2.13 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13 faţă de versiunea 2.12, şi a modificărilor ulterioare, constau în:

  1. 1.      Blocarea acordării sporului de stabilitate pentru persoanele care după data de 1.07.2017 nu mai întrunesc condiţiile de acordare conform Legii cadru nr. 153/2017
  2. 2.      Blocarea acordarii gradaţiei de merit la personalul medical (medici şi asistenţi medicali)
  3. 3.      Blocarea acordării sporului de predare simultană directorilor
  4. 4.      Blocarea acordării sporului de predare simultană personalului didactic de predare care predă la învăţământul preşcolar
  5. 5.      Blocarea acordării gradaţiei de merit la funcţiile de cumul ( conform metodologiei de acordare a gradaţiilor de merit)
  6. 6.      Blocarea promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 25-30 ani, 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani
  7. 7.      Actualizarea Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun al ministrului finanţelor publice nr.1931/2018, ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr.1615/2018 şi al ministrului sănătăţii nr. 598/2018, valabil începând cu aprilie 2018 - publicat în data de 22.05.2018
  8. 8.      Majorarea drepturilor salariale începând cu luna mai 2018 pentru personalul didactic din ISJ-uri/ISMB conform O.U.G. nr. 41/2018
  9. 9.      Majorarea plafonului din 2022 pentru funcţiile de conducere Director Casa Corpului Didactic şi Contabil şef şi Secretar şef de la unităţile de învăţământ de grad I conform O.U.G. nr. 41/2018
  10. 10.  Pentru aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 41/2018, alin. 6.1, începând cu luna martie următoarele funcţii se vor reîncadra la personalul didactic-auxiliar, vor reprimi sporul de învăţământ special şi vor beneficia de majorarea de 20% din martie 2018:

Nr. crt.

Funcţie

Studii

1

Asistent social principal

S

2

Asistent social specialist

S

3

Asistent social practicant

S

4

Asistent social debutant

S

5

Documentarist gradul I  CCD/CDI

S

6

Documentarist gradul II  CCD/CDI

S

7

Documentarist gradul debutant  CCD/CDI

S

8

Secretar (tehnic) de redacție gradul I

S

9

Secretar (tehnic) de redacție gradul II

S

10

Secretar (tehnic) de redacție gradul III

S

11

Secretar (tehnic) de redacție debutant

S

12

Asistent social principal

SSD

13

Asistent social

SSD

14

Asistent social practicant

SSD

15

Documentarist treapta IA  CCD/CDI

M

16

Documentarist  treapta I  CCD/CDI

M

17

Documentarist  treapta II

M

18

Documentarist debutant

M

19

Secretar de redacție I

M

 20

Secretar de redacție II

M

 21

Secretar de redacție  IA

M

 22

Secretar de redacție debutant

M

23

Tehnician treapta IA

M

24

Căpitan

M

25

Șef mecanic

M

26

Ofițer de punte, Ofițer mecanic, Ofițer electrician

M

27

Șef timonier, Sef echipaj

M

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.13, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.13).

Numai bine,
Echipa EduSAL

Sus